Janneman, figured you have the time or knowledge to answer this....Is there any other restrictions besides working on the spouse of a H2B worker? My question would be more in line with...what can they do? Own a business? Own a LLC? Own a Truck? What's the difference between having a CDL for a Semi-Truck and that needed for a RV?
Just curious.....
|
|
Page 1 of 1
H1B work
Posted 19 February 2009 - 11:37 PM
I can answer one question - A CDL is for commercial trucks. To drive an RV, only a regular drivers license is required.
Mariekie
Mariekie
Posted 20 February 2009 - 06:21 AM
probably a bad example, was referiing to a truck used for pulling a RV - pull type
Posted 20 February 2009 - 10:36 AM
RV's................. Here you talk about a broad spectrum of units. You get A, B and C class Motor Homes and then there are all the different sizes of 5th Wheels; what about all the different types of Camper Trailers and let's not forget all those Toy Haulers. For all of these you need only a regular Driver's License. The size of the pick-up truck does not make any difference as far as I know. The same for a MH. We have a 35' diesel pusher MH, with a Jeep for a tow vehicle.
Mariekie
Mariekie
Posted 20 February 2009 - 11:45 AM
Knersus, dit lyk my die houer van 'n H4-visum is so gesnoeker as wat kan wees. Selfs al skryf jy 'n boek kan dit nie in die US gepubliseer word nie, want dan win jy 'n inkomste in, al werk jy dan ook, by wyse van spreke, vir jouself.
Die enigste ding om te doen is om 'n werksaanbod te bekom en dan aansoek te doen vir 'n verandering van status, d.w.s vanaf H4 na H1-B. Die ander opsie is om aansoek te doen vir 'n "investor visa", $1 000 000 op die tafel te plaas en jou ding te doen.
Ek sou egter diƩ aangeleentheid met 'n gesoute immigrasie-prokureur bespreek, want ek dink daar is wettige "loopholes" wat dalk gebruik kan word, maar daar blyk ook enorme slaggate te wees waarin 'n mens kan val en verdwyn.
Hier is 'n klompie mense wat diƩ aangeleentheid bespreek op 'n ander forum: * Klik *
Die enigste ding om te doen is om 'n werksaanbod te bekom en dan aansoek te doen vir 'n verandering van status, d.w.s vanaf H4 na H1-B. Die ander opsie is om aansoek te doen vir 'n "investor visa", $1 000 000 op die tafel te plaas en jou ding te doen.
Ek sou egter diƩ aangeleentheid met 'n gesoute immigrasie-prokureur bespreek, want ek dink daar is wettige "loopholes" wat dalk gebruik kan word, maar daar blyk ook enorme slaggate te wees waarin 'n mens kan val en verdwyn.
Hier is 'n klompie mense wat diƩ aangeleentheid bespreek op 'n ander forum: * Klik *
Posted 20 February 2009 - 07:06 PM
Dankie vir die link Janneman....beantwoord my vraag...
Dankie vir die les in RV's Mariekie.....
Dankie vir die les in RV's Mariekie.....
Posted 21 February 2009 - 12:16 AM
Dit is my plesier!!!!!! Soos jy kan sien, ek is mal oor die MH lewenswyse. I have a bit of a one track mind, if you ask me. LOL
Mariekie
Mariekie
Share this topic:
Page 1 of 1

Help