Jump to content
Sign in to follow this  
JBeukes

Interested South Africans?

Recommended Posts

Hi everyone,

I am responsible for business development in the US for Groeneveld (a Dutch company that manufactures and sell automatic greasing systems & safety equipment for trucks & off-road equipment). The head office for North America is in Canada, where I'm based. Essentially I am looking for people to be involved with our company in one of three ways:

1. To be trained as Installers for our products (mechanics or someone who is "handy")

2. If a person has already a business (i.e. equipment company, refrigeration, air-conditioning, trucking, etc) the company might be intersted to become a Service Dealer and sell and install our products.

3. Entrepreneurs who want to set up their own business and become a Groeneveld Distributor. I'm sure there must be some entreperneurs out in the Bay area?

More information about the company is available on www.groeneveldusa.com

If you know any South Africans or Americans in your area who might be interested in hearing more about our program, please ask them to contact me.

By the way - Vir almal in Suid Afrika wat wonder of dit maklik of moeilik is om hervestig...as volwassenes sal ons seker altyd immigrante wees. Ons kinders raak gouer deel van die nuwe kultuur, maak nie saak waar jy vestig nie. Die vraag is gewoonlik of mens sal kan aanpas? As hierdie Kalahari klong in Kanada kan aanpas, sal meeste mense seker elders kan aanpas. Maar die verlange na Suid Afrika, met sy eiesoortigheid, die taal & kultuur en jou familie en vriende is maar altyd daar.

Laat ek afsluit voordat ek "homesick" raak...

Ek hoor graag van julle.

Groete

Johan

Hoera vir die durf en deursetting van jou, en al die Suid-Afrikaanse "Kalahari-klonge" - sjoe, WAT 'n vasbyt! Dis darem maar 'n ver entjie pad wat die Suidpuntse mense aangepak het.

Het hierdie boodskap deurgestuur aan twee ouens wat dalk mag belangstel, Johan. Dankie.

Met bewondering

meraai

:ilikeit:

Hi everyone,

I am responsible for business development in the US for Groeneveld (a Dutch company that manufactures and sell automatic greasing systems & safety equipment for trucks & off-road equipment). The head office for North America is in Canada, where I'm based. Essentially I am looking for people to be involved with our company in one of three ways:

1. To be trained as Installers for our products (mechanics or someone who is "handy")

2. If a person has already a business (i.e. equipment company, refrigeration, air-conditioning, trucking, etc) the company might be intersted to become a Service Dealer and sell and install our products.

3. Entrepreneurs who want to set up their own business and become a Groeneveld Distributor. I'm sure there must be some entreperneurs out in the Bay area?

More information about the company is available on www.groeneveldusa.com

If you know any South Africans or Americans in your area who might be interested in hearing more about our program, please ask them to contact me.

By the way - Vir almal in Suid Afrika wat wonder of dit maklik of moeilik is om hervestig...as volwassenes sal ons seker altyd immigrante wees. Ons kinders raak gouer deel van die nuwe kultuur, maak nie saak waar jy vestig nie. Die vraag is gewoonlik of mens sal kan aanpas? As hierdie Kalahari klong in Kanada kan aanpas, sal meeste mense seker elders kan aanpas. Maar die verlange na Suid Afrika, met sy eiesoortigheid, die taal & kultuur en jou familie en vriende is maar altyd daar.

Laat ek afsluit voordat ek "homesick" raak...

Ek hoor graag van julle.

Groete

Johan

Middag ,Johan.

My naam is Quane Roarty.Ek stel belang om self te immigreer na Noord-Amerika.Van my vriende bly in Kansas & Vancouver,B.C.Ons is in gereelde kontak.

Ek werk in die I.T. lyn nou, maar ek het my volwasse lewe begin as n praktiese ,harde werker .

Ek was eers n gewone assistent vir n passer draaier vir 5 jaar, maar het so redelik baie ervaring opgetel.

Laat weet as ek iets hier moet doen om die proses aan die gang kan sit.

Ek het al begin om uit te vis oor die H1B visa proses maar ek glo as ek n sponsor kan kry, sal dit vinniger gaan.

Groete

Quane Roarty

qroarty[at]lantic.net

Quane, this is quite an old thread (March 2005) so I would suggest that you contact JBeukus by email.

Good luck! :)

Bev